Semestertripp

 
Imorgon packar vi in oss i bilen hela familjen för att njuta av semestern neröver landet. Ska bli så skönt att få komma iväg med grabbarna mina. 💕 Idag har vi packat det vi ska ha med oss och storstädat hela hemmet. Tog oss ut nu mot kvällen och njöt av kvällssolen hemma hos mamma och pappa där hela syskonskaran med familjer var samlad. Pizzamiddag och badmys. 😍 Nu kom vi precis hem, så nu ska jag få upp barnen från kvällsbadet och stoppa dem i säng. Känner på mig att det kommer bli svårt för dem att somna med resfeber i kroppen. Bara de krupit ner ska jag packa och plocka med det allra sista i väntan på att Mattias kommer hem från gymmet. Godnatt 😚
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0