Tillbaka

Meen! :) Så vissa av er tittar fortfarande in här? Det trodde jag inte... Kanske ska köra en liten uppdatering då. Jag lever och mår bra! :) Arbetar och står i! Har nu jobbat en månad. :) Stortrivs med både arbetskollegor och med alla små godingarna som jag får ha omkring mig om dagarna. (: Har lagt bloggen lite åt sidan och lagt all tid utöver jobbet på familjen min. ♥ Det har ju minst sagt varit en omställning från att ha studerat 3,5 år och varit hemma med mina små så länge till att börja jobba 100 %. Och det är en omställning att börja jobba med en hel utbildning i ryggsäcken än vad det var innan. Och det är ju med blandade känslor! :) Samtidigt som jag tycker det är jätteroligt att gå till jobbet längtar såklart mammahjärtat hem till mina egna små godingar... Men det är bra för mig att komma ut i arbetslivet igen. Och det är bra att småprinsarna får vara hemma med pappa lite också. Att Mattias också får njuta av skön pappaledighet. :) En dag kvar nu sedan gör jag helg. Herregud vad veckorna rusar... Känns nästan som att det bara är Måndagar och Fredagar. :D
 
 
 
Har sällskap av Cimmen här i soffan ikväll. Tar det lugnt och mår gott. Skatterna sover och Mattias for iväg på gymmet en liten stund. Ska försöka komma in i bloggandet igen nu när jag äntligen har landat och kommit in i alla nya rutiner och uppgifter. (: Hoppas att allt är bra med er i alla fall och ha en fortsatt skön kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0