Regnig Måndag

Ikväll smattrar regnet mot rutorna. Jag älskar verkligen regniga kvällar. Så himla mysigt att strosa på här hemma då! Nu har pojkarna precis tagit varsit kvällsbad och krypit ner under sina täcken. ♥ Har pussat dem godnatt och viskat fina saker till dem som varje kväll. Tycker det är så mysigt med alla kvällsrutinerna innan läggdags. Nu har jag tänt ljus och landat i soffan. Det har minsann varit fart på mig idag. Fått mycket fix gjort här hemma som jag länge tänkt att jag ska göra men som bara aldrig blir av. :) Hunnat med storstädning också av hela hemmet så nu får vi sätta oss och bara mysa jag och älsklingen. ♥ Klockan 9 är det Ensam mamma söker också. Det ska jag se. :) Ikväll är ju mammorna i sundsvall och hämtar killar. (:
  Trevlig kväll på er!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0