Godmorgon! (:

Allt bra med er? Här hemma är man utvilad och pigg. Kröp ner under täcket halv 10 igår och har sovit ända till nu! Somnade visserligen inte på en gång men det händer nästan aldrig att jag kommer i säng före 12 då både jag och Matte är nattmänniskor. Och bra har jag väl kanske inte sovit inatt heller. :D Varit upp och stoppat in tutten kanske 5 gånger, försökt sova ner simon som vaknade vid 4 och ammat Elias. Ett tag låg jag i Simons säng som en ostkrok och därefter låg vi alla fyra i storsängen och trängdes. Haha det är kärlek det. :) man får ju ligga nära grabbarna i alla fall, så jag klagar inte! Men bara av att se att klockan var lite när jag la mig igår och att den inte stod på 7 när det var dags att kliva upp gör så otroligt mycket! Så jag känner mig piggelin ändå.  Man är nog inte så bortskämd längre tror jag. (: Har tänkt på det, undra vart man får alla krafter ifrån som småbarnsförälder egentligen?
 
Aja nu ska jag ta och småplocka lite här hemma medan Ellan leker på golvet och har bolibompa på i bakgrunden. Simon sover fortfarande han. Dukar fram frukosten när han vaknar. (: Vi blir nog hemma idag när vädret är så grått och blåsigt. Just ja... tänkte ju tipsa er andra bloggare om en sida också! Från en sak till en annan. Har länge sökt ett sätt att få ut bloggen i pappersform och har tidigare suttit och klistrat in i word och skrivit ut (Både fult och jobbigt!) Hittade en jätte bra sida häromdagen där ni kan göra om era bloggar till en bok. Hur roligt är inte det då? :D Och därmed tycker jag att bloggandet blev mycket mer meningsfullt. För jag tror inte att blogg.se kommer finas kvar för evigt och vad är det då för mening om alla dessa texter man lagt ner tid på kommer försvinna? Då kan det ju vara roligt att ha sparat alla minnen. Kika in på http://www.bloggtillbok.se om ni vill. Tycker det var en roligt grej och väldigt lättsamt och behändigt. (: Tipsar i alla fall. Tror jag ska prova göra en av de inlägg som jag absolut vill ha kvar. (: Så kan jag ju tycka till om det sedan.
 
Nej ni, nu ska jag ta och städa lite. Ha en bra dag! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0