Feber på gång?

Nu har jag krypit ner under täcket och fick precis sällskap av älskade lilla Simon bredvid mig här i storsängen. ♥ Nu verkar även jag ha åkt på sjukan. Huvudvärk, halsont och feberkänslor i kroppen. Vi får väl se hur natten blir. Är kanske dum som inte tagit någon ipreen? men jag plågar mig alltid in i det sista i hopp om att slippa ta. Men det slutar alltid lika dant. Att man får så ont att man inte kan röra huvudet alls och måste ta den där tabletten ändå... att man aldrig lär sig. För övrigt har jag lite smått panik över mitt hår som är tovigare än svinto just nu. :S Får ta tag i det imorgon istället för nu ids jag bara inte. 
 
Godnatt bloggen. ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0