Sjukstugan fortsätter

Det är inte riktigt bra med oss än så sjukstugan fortsätter här hemma. Smågrabbarna har jätte jobbig hosta och rossel i brösten och nu har även jag åkt på det. En aning bättre på dagen men desto jobbigare om nätterna. Vi myser på inomhus idag och kurerar oss med mormors nykokta svartvinbärssaft. Det är ju rena mirakeldrycken så här om hösten. Och såå gott!
 
 
Igår var vi i alla fall i farten hela dagen. Firade min syster Gina som fyllt 21, var och bytte diskmaskinen som vi köpt då hela hörnet upptill var sönderknycklad när vi öppnade den. De måste ju ha tappat den i frakten... tänk att det aldrig får gå problemfritt. ;P Men nu har vi i alla fall fått hem en hel och ny. Matte började riva inne i köket häromdagen, så ikväll får vi sätta masinen på plats där den ska stå. (: Igårkväll bjöd vi hem syrrorna och Ginas pojkvän Linus på middag och filmkväll. Så mysigt! Värdesätter och älskar verkligen att få ha dem här. ♥ Tacos och "I spit on your grave", Vilken sjuk film... vi funderade många gånger på vad vi satt och såg egentligen Haha :D På tal om film förresten, nu har ju äntligen The vampire diaries säson 5 dragit igång också. Cimmen var här i förrgårkväll och såg första avsnittet med mig. Som jag har längtat! Nu längtar man lia mycket tills nästa avsnitt kommer ut. Helt fast. (: Aja ska stänga ner och spela ballongspelet med Simon nu. Ha det så fint alla ni som kikar in. Kramar 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0