Hej i natten (:

Jahaja, nu vaknar jag!? :D haha. Matttias är ute med jobbet ikväll och jag nattade småprinsarna vid nio. Sedan minns jag inget mer. Slocknade nog före Simon till och med. :D Jag som hade handlat hem gott och skulle mysa ner mig framför The vampire diaries. :D Det var den Lördagskvällen det. Aja, var nog mer än välbehövligt då vi fick för lite sömn igår natt. Och så har det varit full fart idag.  (: Blev ju mys i soffan med småprinsarna i alla fall innan vi la oss. ♥ Handlade hem mat från mcdonalds efter att vi skjutsat pappa och tog fram godisskålen sedan.
 
Hade fått flera söta sms av älsklingen nu när jag vaknade. ♥ Och nu har jag precis fått höra rösten på honom också, så nu ska jag krypa ner under täcket igen i väntan på att han kommer hem. *Gäsp* Kommer utan tvekan somna om på två sekunder. (: Ellan har precis nattammat lite också, så jag håller tummarna för lite sovmorgon imorgon för hela familjen.   
 
 
Dagens långpromenad i höstsolen som värmde skönt. ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0