Godmorgon!

Kl 4 vaknade lilleman imorse, ammade en liten stund och somnade sedan gott i spjälsängen. Med täcket ända upp till hakan, såg så himla skönt ut! Då vaknade även Simon som annars brukar sova hela nätterna och ville ha välling. Jag ides verkligen inte kliva upp och diska flaskan och koka välling, så där satt vi kl 5 och fikade macka. :) Sedan kröp även vi ner under täcket igen och somnade om. Haha vilken cirkus det är här om nätterna... (: men jag vill ändå inte klaga. Det är någon charm med den här tiden också som jag vet att jag kommer längta tillbaka till när de blivit stora. :) Vi har lyckan att ha fått två friska och pigga barn som det är full fart på från morgon till kväll. Oftast alltid så goa och glada. Jag är så otroligt tacksam för det! Vilket friskhetstecken. Vad är väl lite dålig sömn en tid då. Det blir bättre med tiden. Och vi kan ju faktiskt välja att ta sköna hemmadagar när vi är trötta och kanske sova lite middag mitt på dagen. Inatt har jag fått sova 7 timmar allt som allt i alla fall. Så skönt även om det inte blev i sträck. Nu ska vi dra på oss myskläderna och duka fram lite gofrukost. Kanske det får bli en sån där mysig hemma dag idag. ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0