Milo

Igår satt vi hundvakt åt systers lillbebis Milo. ♥ Herregud så söt han är, jag är störtförälskad! Märks så väl att han bara är en valp. Ena stunden var han hur busig som helst och sedan var det som att trycka på en knapp när man tog upp honom i famnen. Tvärslocknade och låg läänge och sov på mitt bröst i soffan. Så såg heeela min Fredagkväll ut. Så mysigt! 
 
Vi vill också ha hund sedan när vi flyttar till hus, en lite större hund. Men fram tills dess räcker det gott och väl med våran älskade hårboll Lovis. På tal om henne förresten... Hon visade absolut inga tecken alls på att inte tycka om Milo igår. Snarare tvärt om. Hon såg ut som en lillmamma där hon låg och tittade och vaktade honom. Hon ser nog helt säkert att han bara är en bebis. Men så är hon även mot Simon och Elias. Så fort de är ledsna kommer Lovis på direkten. Jamar och strycker sig mot dem. Huga... vad orolig hon blir. Hon har sån himla fin personlighet. ♥
 
Inatt blev det dåligt med sömn. Så nu har jag lagt mig under täcket och ska slumra en liten liten stund... (:
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0