Morgontrött mamma

Simon är som en väckarklocka nu för tiden. Det spelar ingen roll om vi tejpar fast mörkläggningsgardinen för att göra det så mörkt som möjligt eller om han får vara vaken lite längre kvällen före. Klockan 7 ska han upp. Thats it. (: Vet av erfarenhet att allt går perioder och man får ju vara glad att han inte ska upp kl 5. :) Sån period har vi ju också haft när han var mindre. Tror han har skämt bort oss en aning med sin sova till 9 om mornarna period nu... Andra lillherrn som i början var så morgontrött väcker mig ännu tidigare för amning. Han ligger bredvid mig och storler när Simon kommer och drar upp mig. Mammas Skitungar. :D Hihi. Inte lätt att vara kvällsmänniska med morgonpigga barn. Går inte ihop vidare bra. Kanske man ska försöka bli bättre på att komma i säng i tid om kvällarna men det är lättare sagt än gjort det. Är ju på kvällen man får egentid och kan pyssla på med vad man vill. (: Aja nu är jag i alla fall piggelin. Lite frukost kanske så vi kan dra igång denna soliga dag! ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0