Vilken underbar dag vi har haft. Full fart och fullt hus hela dagen. Simon har fått jätte fina och roliga presenter och extra skoj blev det såklart när älskade kusinen Alwin plingade på dörren för massa lek. Nu sover i alla fall småprinsarna gott efter alla intryck från dagen. Elias har precis ätit sista målet för idag och somnade gott igen mitt i maten. Håller på att packa lite smått inför morgondagens resa, men det får nog alldeles strax bli sängen känner jag. Jag blir ju som barn på nytt så fort sånna här speciella dagar kommer för barnen. Så jag var ju uppe extra tidigt imorse för att fixa och dona i väntan på att få gå in och väcka Simonbus med sång och presenter. ;) Grattis igen till min älskade skatt! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0