Helgen

Igår kväll kom världens bästa Gina och Linus och hade kvällsmys med småprinsarna våra och tog nattningen. Så älsklingen och jag fick komma ut och umgås lite tillsammans bara vi. Åt och drack gott på E-Street, så himla god mat. Och väldigt mysigt! Mattias tog oxfilé och jag grillad lax. (: Det är så guld värt att få komma ut så här ensamma emellanåt. Tänk att man efter dessa fem år tillsammans fortfarande har den där nykära pirrande känslan i kroppen. Min fina Mattias. ♥ När vi kom hem igen sov våra små skatter gott. Elias i spjälsängen och Simon låg nerbäddad i storsängen. ♥ Sedan bytte vi. De drog ut på roligheter och vi tog lille Milo över natten. (:
 
Våran Söndag startade vi med frukost på ikea. Mötte upp pojkarnas farmor där. Det blev en mysig heldag i birsta för allihop. (: Matte hittade två par jeans, en tröja och ett par skor. Jätte snyggt allt ihop! (: Jag var på jakt efter ett par skor jag med men blev för velig... (: Ska fundera. Lite nya fina underkläder är också nått jag ska på jakt efter! Ska ta en kväll i Birsta till veckan och strosa lite i lugn och ro. De allra sista julklapparna tänkte jag också bocka av då. Vore så himla skönt! I år ska jag inte jaga julklappar sista dagarna som man alltid annars brukar göra. :D
 
Just ja... det blev ju ett besök på Trudes för Simon också. Allra första gången i frisörsstolen. Lite myror i brallan var det allt då mycket skulle spanas in, men oj så duktig han var goknoppen! Han som hade ganska långt hår innan har nu en kort tuff frilla. Gick därifrån med både hårgele och gul barnspray i luggen. Blev nästan en helt annan grabb man fick med sig hem. ;)  Mammas och pappas snygging! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0