Våren är äntligen här!

Barnen var helnöjda i det härliga vårvädret som dagen bjöd på. Elias sov jätte gott i vagnen sin i flera timmar när vi väl kom till "Omma" och Simon tyckte inte alls att det var någon dum idée att hoppa i vattenpölar och fika krämbullar intill husväggen. Mammas lille hjälpreda tog även tag i tvättning av Volvon. Välbehövligt må jag då säga! Kanske vi passar på att ta den invändigt också om vädret är lika fint imorgon. (;
 
Simon sover sedan två timmar tillbaka och nu ska Elias få lite mat innan det blir sängen för honom också. Sedan är det jag som kryper upp i soffan tillsammans med världens finaste karl! (: Vi tänkte titta på några avsnitt av "112 Aina". Både Matte och jag älskar "Karatefylla". Skrattar så vi kiknar fast vi har sett avsnitten så många gånger! Det är tydligen samma tokar som är med i denna serie så jag hoppas att den är lika bra!  (;
 
Godnatt bloggen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0