Mysig kväll

Ikväll har lille Elias varit med mamma på studieträff på Universitetet. Trött bebis som han är så sov han hela tiden. När vi väl kom hem hade storebror precis krypit ner i sängen. Ammade där en stund sedan kröp jag ner igen medan Elias gosade med pappa. Passade på att mysa med Simon in i det längsta. :) Han sa att han ville sova på min mage. Så där låg han i min famn medan jag smågungade honom. Precis som vi brukade ligga när han var en liten bebis. Förstår inte vart tiden har tagit vägen... när blev han så stor?
 
Simon är inne i en period just nu då han oftast vägrar både pussar och kramar från sin mamma. Tror att det har blivit som en rolig grej nu bara för att jag så gärna vill ha! :) Märks att han vill se våra reaktioner i mycket som han gör just nu. Ikväll hade han i alla fall sparat både pussar, kramar och "näsgnugg" till mig. Så då gäller det att passa på att tjuva åt sig så mycket det bara går så man klarar sig till nästa gång. ;) Elias har jag såklart också snott en massa sånt av. ;) Mysigaste som finns! Så ikväll kommer jag somna hur gott som helst. Lycka ♥
 
Mamma älskar er till stjärnorna och tillbaka! flera gånger om...

Kommentarer
Postat av: p

Ammar du fortfarande simon?

2013-04-03 @ 10:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0