Goddagens! :)

Oj, nu var det ett tag sedan jag var in här... Ledsen för dålig uppdatering, men har inte haft någon lust alls att sitta vid datorn. Ser ändå att jag har alla läsare kvar. :) Vad roligt! Här mår hela familjen bra i alla fall. :) Livet är för härligt och underbart för att slösa bort massa tid här vid datorn känner jag. Vill lägga den på Simon och Matte istället. ♥ Kommer väl ändå blogga lite när jag känner lust framöver och inte ha det som ett "måste". Eftersom att Simon sover nu och jag inte har så mycket att göra kan jag slänga in ett litet inlägg till er. Han har sovit middag i över två timmar nu, en trött liten plutt måste jag säga. :) Han ska väl vakna strax och äta lite middag. Under tiden lilleman har sovit har jag pysslat på med lite sånt här. (se bild) Jag som älskar att tända ljus har ju ständigt fula tändsticksaskar framme. Så varför inte fräscha till dem lite så man kan ha dem framme? ;) Gulligt va? Lägger in lite bilder på lillprinsen också när jag ändå är igång här. ♥ Hihi nu hör jag hur han småpratar inne i sovrummet. "Pappa, papapa, pappapa." Äntligen! ;) Ska springa och tjusa nu. Ta hand om er!

Mysdag i Birsta :)

Lilla Trötter ♥

Nu mera får Simon ha denna tjusiga tyghjälm på huvudet när han är och klättrar överallt.
Han är ju för söt i den. Hihi. :)

Han älskar moster Cims svampbobhörlurar. Haha. Här stod han och diggade till musiken.
Vilken tur han har som får låna dem av henne när de ses.

Maten ska helst vara över hela Simon.
Det här är ingenting jämfört med hur han brukar se ut. ;)

Full fart ;) Han brukar gå runt och säga pappa hela dagarna nu. "Pappa, papapa, pappapa".
Märks att det är pappas lilla älskling.♥ (;

 

 


Kommentarer
Postat av: mie

blir glad att se på simon..o at han börjat säga pappa.. inte farmor :( (((skoja))) kram

2011-03-03 @ 19:18:09
Postat av: Elisabet Hummelgård

hej en liten nyfiken fråga bara, vart fick ni tag på en tyg hjälm? funkar den bra?

2011-03-04 @ 10:02:25
URL: http://nocnasova.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0