Lördagsgos

Vad skönt med Lördagskväll. Vi är hemma och gosar, nu ligger jag och Simon på sängen och leker. Vi bläddrar i nya nummret av vi föräldrar. Simon spanar in den glada bebisen på framsidan medan han mumsar på sin goda tutte. :) Sötnosen. Tänkte mest bara kika in och säga godkväll. Nu ska vi fortsätta läsa tidningen och mysa innan det blir sängen för prinsen. Ikväll ska jag och Matte göra grönsaker med dipp, mmmm ;) Kanske fixa någon bra film. Vi får se. Slappt blir det hur som helst. ♥


 



SVAR PÅ KOMMENTARER



Julia
om - Bebislyckan:

Har fått svar på alla mina frågor, tack så mycket för det! =) Och jag måste bara säga att
ni är hur söta som helst du och Mattias, så jag är inte förvånad över att ni har en jättevacker son :) All lycka till er! Kram

Svar: Åh tusen tack fina du! Dina ord värmde och gjorde min dag! Människor som du förgyller. Önskar även dig all lycka. Kramar i massor!




MammaTessan
om - Bebislyckan:
Va fint! Det är så stort sånt där. Jag tror (hoppas) aldrig jag kommer glömma när man först fick reda på att jag faktisk var gravid, var på ultraljud första gången (jag fick gå 3 ggr), förlossningen och första gången man fick se sitt lilla underverk.
Minnen för livet.

Svar: Ja :) du som själv har barn vet ju precis vad jag pratar om. De små är mirakel och det bästa som kan hända en människa! Vet att man aldrig glömmer dessa ögonblick, eller som du säger, det blir minnen för livet! Kramar


Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Hej Diana!



Känslan över att testa positivt och känslan när du håller ditt barn för första gången, tror jag aldrig att du glömmer. Anton blir snart 11 år och jag vet precis hur jag kände det. Även med Victor så klart.



Dessutom så kan du få veta att Anton och Victor ska få en lillasyster eller lillebror i juli.



Kram Anna-Maria

2011-01-08 @ 22:44:58
Postat av: Julia

Tro det eller ej men jag kom faktiskt på en till fråga!

Vad hade ni som namnförslag till Simon innan han kom? Visste ni att det var en kille eller hade ni tjejnamn också? :)

2011-01-11 @ 22:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0