Milk

Mmmmm... här sitter jag med en god milkshake i handen. ;) Jag har fått dille på dem. Så himla gott! På tal om milk. Numera dricker jag röd mjölk som Simon. Har gått ner i vikt och väger nu mindre än vad jag gjorde innan graviditeten. Jag har nog ammningen att tacka skulle jag tro. För dessa kilon har jag tappat utan någon som helst träning... Går gärna upp något kilo igen då mina jeans sitter en aning pösigt. :P

Ska sätta mig ner framför tvn och pyssla på med fotoalbum nu tror jag. Ikväll är det familjen annorlunda på tvn, det ska jag såklart se. :)




Bjuder på en bild också, nu längtar jag till sommaren!
Hade gärna druckit den här milkshaken ute i solen istället. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0