Kalas för hela slanten ;)

Vi var ju och firade min mormor och morfar igår som sagt. Jätte mysigt.
Fullt hus var det och även Eije och Britt var där. Roligt!

 


 


Vilken tur jag hade då som fick två goskillar i knäet.
Dom är så söta tillsammans kusinerna ;)

Simon kan sitta alldeles själv bredvid pappa :)
Mina älsklingsgrabbar ♥

 

Jag, mina syskon och barnen ♥ :)

Sedan fick Simon gosa lite i gammelmorfars knä.
Haha undra vad han fick syn på, något förvånad. Hihihi Söter!

 

Småtrollen tjusar hela tiden. Alwin ska pussa Simon så fort han ser honom.
Så Simon var alldeles blöt om kinderna. Hahah huga.

 

Sedan bar det av hemmåt och svida om till frack ;) hihi.
För på kvällen for vi till familjen Larsson och firade att Pelle hade fyllt 50.
Fracken fick Simon av tjejkompisarna mina i Fredags när vi var ut och åt. Gulligt va? ;)
Mammas och pappas lilla charmtroll!

Nu ligger Simon i babygymmet och myser. Pratar och tittar på alla nallarna ovanför. Mattias håller på och dukar fram gofika här framför tvn. Så jag ska krypa upp i soffan jag med nu. Ha en underbar och gosig Söndag ni också! Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0