Vecka 30

Gick ju in i vecka 30 igår. Så jag slänger upp två bider på mig och magen från idag.
Har varit en slapp dag idag för mig och bebis. Matte är uppe i Hammarstrand med jobbet och göra massa roliga saker. :) Bli utputtad nerför en slänt i en gigantisk boll m.m. Tänk att du gjorde det, skulle jag aldrig våga! :D Modigt. Hoppas iaf att du har det toppen kul älskling! Nu ska jag dra på mig en långärmad kofta och kila ut. Känner att jag måste komma ut lite gran. Solen skiner ju för fullt där ute. (: Ha de!

 


Saknar dig Mattias. (:
Vill ha en låååång kram nu.
Men jag får så lov att hålla ut tills ikväll.

 

Oj vilka sammandragningar jag hade imorse. Magen var stenhård.
Den börjar kännas riktigt stor nu. :) ♥ Full fart är det där inne!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Liam ser ut att ha det mysigt! :-)

2010-05-22 @ 18:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0