Hemkommen från momma och foffa. (;

Känner mig ledsen och besviken inombords... tråkigt att det är som det är.
Orättvist.




Jaja ska inte gå in något mer på det. Har haft en superfin dag hittills hur som helst. Skjutsade älsklingen på jobbet idag då vi har lånat ut ena bilen ett tag :) så for jag och våldgästade mormor och morfar direkt efter det. Har ju ledigt från jobbet idag för att plugga och det gjorde jag undan snabbt imorse. Först for jag, mormor och morfar till Sally hill och skulle köpa lack till deras bil, tyvärr hade de inte fått hem den så vi for tillbaka igen utan lack. Hemma hos dem blev det gott fika, lite tv, prat och gos med kitty. (:

Nu har jag precis varit och handlat mat på hemvägen. Får se vad man hittar på för god middag idag. Funderar på Torsk med äggsås och hemmalagad potatismos. MMmmmm! Vill vänta och äta middag tillsammans med älsklingen dock så det blir till att stoppa i sig något lättare nu. Ska fortsätta rensa lite här hemma och göra lite mer plats för bebisgrejerna. Sedan är det dags att hämta sötis på jobbet. Längtar så mycket efter honom nu! (: Tänk att Mattias kan göra mig så lycklig inombords! ♥ Fjärilar i magen av bara tanken på honom.

Aja nu stängs datorn av så ska jag pyssla på lite gran här hemma. Ha det fint!


Slänger med en bild på bebismagen också när jag ändå är igång.
Bilden är tagen för några veckor sedan. Just nu i skrivande stund är det full fart i magen.
Sitter och känner på bebis nu. Kan det vara lillrumpan jag känner tro? hih (;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0