Filmkväll!

Godmorgon soliga Tisdag!

Igår hade vi filmkväll här Gina, jag och Mattias. Först åt vi middag och sedan drog vi fram godisskålen till en rysare som hette "the skeptic". Den var riktigt bra och skrämmande, men alla tre blev besvikna på slutet. Ni vet ett sånt slut när man tänker. "Va?? slutar den nu? men vad hände med allt då?" Förutom slutet så tycker jag att den var jätte bra. Så se den, ni kanske uppskatttar och förstår slutet på ett annat sätt än vi. =) Mysigt hade vi det i alla fall.




Gina och Cim
, ni ska veta vad glad jag blir när ni kommer hit. Jag blir så glad av att få vara med er. Världens bästa och goaste systrar. ♥ Jag älskar er! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0