Vandrar på små lätta moln

Nu blir det till att bege sig ut på balkongen och dona på lite gran. Kissarna är nog bra sugna på att följa med och njuta av solen där ute dom också, rena sommarvädret! ;) Sedan så får vi se vad dagen väntar med för härliga ting! En skön och fin Söndag väntar i alla fall tillsammans med älsklingen. ♥



Det är så många underbara, fina, roliga
och spännande saker som sker just nu.
Jag och Mattias är mitt i väntan på vårt älskade lilla mirakel,
vilket är otroligt stort för oss, det kan inte bli mer rätt än så här. ♥
Varenda dag, varenda liten spark eller rörelse tas tillvara på.
Dessutom kommer andra vackra ting hända till sommaren. :) *Hemligt*
Jag vandrar ständigt på små lätta moln och jag tänker inte komma ner.
Livet är underbart!


Jag älskar dig Mattias. Jag vill alltid vara nära dig!





Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, någon gång dyker nog huset upp. Att mäklarna är skickliga på att vinkla kort till det bättre har vi också varit med om.

Med jobb går det bra, fortfarande på IKEA och dom nya djuren blir mer och mer hemmastadda. Håller på att vänja dom vid oss lite smått nu :)

2010-04-12 @ 09:10:01
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0