Fika på Stan

Så har Mattias åkt iväg på jobbet och jag är kvar här hemma med en ledig dag framför mig.
Jag ska möta upp Sheryl, Emelie och Elisabeth på stan senare för att ta en mysig fika ihop. Det ska bli så roligt att träffa er, det var ju så länge sedan nu!!! (: Ska bli kul att se hur stor Bettan har blivit också som ska ha bebis nästan samtidigt som mig. (: Nu är det bara solen som saknas idag, hoppas att den kikar fram (;

Ska ta och göra någon lunch nu innan jag ska börja fixa iordning mig lite gran. Ha en fin och härlig dag ni också söta läsare (:


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, hon skrev det i sin blogg. Det är sjukt mycket pengar. Tänk om man hade lyckats lika bra med sin egen blogg. Har väl inte tillräckligt intressant liv helt enkelt haha :)

2010-04-29 @ 20:38:05
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0