En titt hemma hos oss (:

Här får ni en liten titt hemma hos oss (: har tagit en liten paus nu från pluggandet, efter några timmar blir man för trött i huvudet, men ska sätta mig snart igen. Hur som helst så satt jag och tittade på nya köksgardiner, men halkade in på några roliga sidor med lantlig heminredning. Jag är helt såld... vad fint det är. Skylten i vår hall "fånga dagen" är ett gott exempel. I fredags var jag och mamma på en jätte rolig butik förresten :) där inne var det farligt att gå, massor utav sådant. Dit måste vi tillbaka! :) Där fick ett lantligt vitt hjärta följa med hem som sitter i vårt köksfönster just nu :) *tummen upp* för vit lantlig inredning! Passar på att lägga upp små glimtar hem ifrån oss som sagt.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: gina

Hejhej ni har det fint hemma det lilla man får se..=)

mysigt med lantlig inredning..=)

2009-10-15 @ 17:49:34
URL: http://giina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0