Midsommarafton 2016

Blev lite sugen på att prova väcka upp bloggen igen. Det är ju så roligt att ha kvar allt som blir nedskrivet senare. Kan bli sittande hur länge som helst med att gå tillbaka här i bloggen, läsa och minnas. Känner mig något ringrostig så här med första inlägget på över ett år... men hoppas på att komma igång igen! Älskar ju att skriva av mig och föreviga minnen. 😊
 
Midsommardagen idag då. Startade den med lite mys och lek ute i lekparken tillsammans med minsta kusinen Milian och min syster Gina. Han är verkligen som en lillebror till pojkarna. Vilken fin relation de har till varandra. Jag hoppas och önskar att de alltid kommer vara så nära. Simon ser dem som vår familj. En enda stor. Tar förgivet att vi ska äta frukost ihop på lediga mornar osv... ❤ Älskar att vi bor grannar!
 
Gårdagen då? Vi fick en väldigt lyckad och mysig midsommarafton. Den firades med nära och kära hemma hos pojkarnas mormor och morfar. Vi plockade sommarblommor efter vägen ner mot havet, band en fin lite midsommarstång, åt god mat, spelade trädgårdsspel, bus och lek med kusinerna och så firade vi min fina farfar som fyllt år. 😙 Vi myste på och firade ända till efter midnatt. Där satt vi i mörkret på altan med tända ljus överallt. Tänk im man fick stanna tiden ett slag. Just nu är verkligen sommaren som allra bäst. ❤
 
Under kvällen somnade Simon gott i min famn ute i soffan på altanen. Hur ofta händer det nu för tiden? Aldrig! Mysigaste som finns... Efter en stund somnade även Elias bredvid oss i soffan. Så där satt jag och bara snusade och myste tills klockan blev sen och det blev dags att bege oss hemöver. Det blev en dag jag aldrig någonsin kommer glömma. Livet är bra fint! Känner mig så tacksam för alla kära omkring oss! ❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0