God jul och gott nytt år!

Dålig uppdatering, tog en liten paus över jul och nyår. Så jag får väl ta och säga god jul i efterskott och gott nytt år till alla er som kikar in här! :) Jag och killarna mina fick både en mysig jul och nyår tillsammans med nära och kära. Igårkväll firade vi ju inte heller bara in det nya kommande året. Utan igårkväll blev det även fem år sedan som jag och min prins träffades och föll pladask för varandra! Kommer aldrig glömma den stunden. :) Hade så många fjärilar i magen att jag inte kunde äta på flera dagar... Tänk att allt var så rätt! Och fjärilarna kom för att stanna, om de inte till och med är fler idag. Karln som får mig att känna mig nykär om och om igen. Det har minst sagt varit fem händelserika år! :) Mycket har hänt, tillsammans har vi gått igenom både jobbiga stunder och såklart delat de allra finaste stunderna i våra liv. Tänk så mycket som hänt på fem år, vem hade kunnat tro att man skulle sitta här idag. Lyckligt gift och mamma till två underbara små skatter! Jag älskar dig min fina Mattias. Dig, Simon och Elias. Är evigt tacksam över att jag har er i mitt liv. Min älskade lilla familj.
 
Nyårspussen vi tolvslaget igår. ♥
Hoppas nu på att 2014 blir ännu ett bra och händelserikt år!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0