Höstmys

Oj nu var det ett bra tag sedan jag uppdaterade här.  (: Har inte slutat blogga bara haft fullt upp med en massa mysigheter med familjen. ♥ Och nu när det är full fart på båda småherrarna här hemma har man ju inte lika mycket tid över. :) Elias kryper riktigt fort nu, ställer sig upp mot alla möbler och utforskar varenda vrå här hemma. Så nu kan man inte släppa honom med blicken många sekunder. Får nog kanske köra en bildbomb från veckan. Idag har vi i alla fall varit ute på vift ett tag. Mötte bla upp pappa i Birsta på lunchen och efter det tog jag med mig prinsarna på toys r us. Simon köpte en häftig polisbil som kan öppna både motor, bagage och dörrar. Och så låter den ju såklart. :) Elias fick stapelringar som lyser och spelar musik när man trär på dem.
 
Nu har jag i alla fall landat med en kopp Cappuccino och tända ljus. Har hunnat med en hel del ikväll. Handlat, bytt gardiner i köksfönstren och börjat göra lite höstfint ute på balkongen. Får fortsätta imorgon. (: Förutom alla de snygga kläder som affärerna får in och att svart natthimmel nu pryds av tusentals stjärnor måste väl ändå detta hemmapyssel med lycktor och mörkare färger vara det allra mysigaste med hösten. Nu känner jag ärligt att jag är redo att släppa den underbara sommar som varit. ♥ Myspys!  Nu ska jag smyga in och lägga mig med Simon en stund som har vaknat. Sedan blir det soffan med älsklingen tills att sängen kallar. Ha en fin kväll! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0