Onsdag

Medan Matte var på jobbet idag tog grabbarna och jag ännu en mysdag här hemma. Det är fortfarande krassligt. Lämnade hemmet ett tag ändå när pappa äntligen kom hem på eftermiddagen. For på ikea och reklamerade en matta vi köpt som det tydligen var något fel på. Luktade jätte konstigt så det knappt gick att ha den inomhus. Så nu måste vi på mattjakt igen någon dag. (: Kilade in på rusta en sväng för att se vad som fanns där, men fick beslutsångest, så det är väl lika bra att vänta och känna efter.
 
Nu till kvällen fick vi besök av min syster Cim som ville låna duschen. Mamma och pappa håller på att göra nytt badrum så de är utan ett tag nu. Sedan kikade även Gina och Linus förbi med god citronpaj och lunch till imorgon. Så då är det bara till att värma på. Tack så gulligt!(: Vi myste i alla fall på allihop, surrade och skrattade så tårarna rann. Jag kommer nog vakna upp med världens magrutor imorgon. (;
 
Sen de gick hem har Mattias och jag suttit och planerat och mätt hur vi vill göra inne i köket. Var och tittade på luckor, kyl och frys m.m. idag när vi ändå var på ikea. Tanken är väl att vi ska börja riva och greja till helgen så vi kommer igång. Längtar tills rörmokaren har varit här och fixat diskmaskinen nu.(: Så efterlängtat!
 
Nej ni... ska sluta babbla. Alla i familjen sover utom jag nu. Ligger nerbäddad och klar så jag ska väl ta och stänga ner och sova jag också. :) Godnatt!
 
Hemmamys ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0