Lördag

Idag fick grabbarna lite kvalitetstid tillsammans medan jag promenerade hem till mamma och pappa. Hjälpte till att fixa i trädgården inför vintern och sedan började vi tömma tvättstugan som också ska renoveras. Herregud så mycket saker i skåpen! Sedan en annan var liten... (: Nostalgi. Hamstern i mig kom fram... När jag kom hem sedan hade Mattias fixat med middagen. Stek, potatis med sås, gele och syltlök. Så himla gott! Svärmor var här när jag kom så grabbarna har busat med farmor ikväll. Simon har precis somnat han. :) Kröp ner under täcket och nattade honom för en stund sedan. Kan säga att jag drog mig som alltid för att kliva upp när han väl somnat. Mysigaste som finns är att få vara nära mina små! Varför kan man inte få stanna tiden för ett tag? Stunder som ikväll värmer så gott i hjärtat. ♥

Simon (viskar): "Höjju... jag älska du.
Jag: "Men gullunge... mamma älskar dig också! mest av allt... det vet du väl?"
Simon: "Mmmm... (tänker) båda två älskar!"
 
 
Kvällens. Trött och har hoppa i sköna kläder. Nu blir det film! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0