Norra berget

Ikväll blev det mys, lek och grillning på Norra tillsammans med grabbarna mina, Gina och Linus. Det var ljust när vi kom, sen satt vi där och åt supergoda hamburgare i kolsvarta mörkret med elden som sprakade. Den värmde så skönt när höstkylan slog till. Hur mysigt som helst samtidigt som jag tycker att det blev lite småkymigt med den mörka skogen runt oss! ♥ Inte klokt vad snabbt det blir mörkt ute. Nu är hösten verkligen här på riktigt. Lyckad kväll i alla fall som måste göras om snart! :) Nu har jag lagt mig under täcket. Blev knappt nå sova natten som var. Så nu kommer jag somna ovaggat. (: Små prinsarna sover redan gott och Mattias skulle komma och krypa ner snart han också. Godnatt och dröm söta drömmar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0