Godnatt!

Jag skulle kunna ligga och titta på mina sovande små hur länge som helst. Så perfekta på alla sätt och vis i mammas ögon. Tänk att de har blivit till inom mig. Vuxit och utvecklats där inne. Spjärnat emot, buffat, sparkat och hickat så magen gått i vågor och tagit konstiga former. Hur häftigt är inte det egentligen? För stort för att riktigt förstå... Och när blev S så här stor egentligen? Tycker det var nyss man stod och tjuvfotade honom när han som liten bebis sov i spjälsängen. Tiden går så himla fort... Det gäller att verkligen njuta och ta till vara på den här tiden. ♥Den kommer aldrig igen! Nu har även jag krupit ner i sängen. Imorgon är en ny dag och äntligen helg igen. Någonting ska vi hitta på. Vet inte vad än bara, så vi får väl se vad det blir.  :) Godnatt!
 
 
 
Undra vad han drömmer om här. Så avslappnad och verkar sova så himla gott. Helt slut efter dagen.
Det är tur att han är svårtväckt så man kan sno massvis med pussar på gokinderna innan läggdags. ♥ ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0