Skruvat kök

Godkväll! Ligger helt utslagen framför tvn nu... Full fart denna Söndag. (; Storstädning av hela hemmet innan hela familjen packade in sig i bilen och for på Ikea. Där mötte vi upp grabbarnas farmor. Simon lekte inne på Småland en stund medan vi handlade till köket. Hem och fixade tacomys och ikväll har vi äntligen fått dit stommen med kökslådorna. Det var en fröjd att få flytta in alla bestick och köksredskap! Så fräscht och så skönt med ordning och reda! (: Kommer bli så fint när det blir klart! Nu blir det efterlängtat mys och soffhäng med älsklingen innan vi kryper ner under täcket. *gäsp* ♥
 
Förresten, ser att ni har blivit ett gäng som kikar in här dagligen nu efter alla pauser och onödiga bloggflyttar jag gjort tidigare. Så himla roligt att ni har hittat hit! :) Har ni någon minut över så skriv gärna en rad om ni känner för det! (: Jag blir ju nyfiken på vilka ni är och på vad ni vill se mer av här på bloggen. Inget måste såklart om ni vill vara anonyma, men vad roligt det skulle vara! Bloggen skulle bli så mycket trevligare och roligare med eran närvaro. (: Nej ni, nu ska jag ta lägga ifrån mig telefonen. Hoppas ni får en fortsatt skön kväll! Kramar/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0