Måndag

Har haft sprängande huvudvärk sedan typ kl 2. Dum som vanligt drar man ut på lidandet genom att inte ta någon tablett... Får nog göra det ändå nu för annars kommer jag vakna med ännu värre värk imorgonbitti. Känner att det kommer från ögonen. Den senaste månaden har jag kännt av att min syn har blivit riktigt jävla kass. :( Har ju glasögon sedan 5 år tillbaka. Hade då svårt att se texten fram på tavlan på skolan. Närsynt fick jag veta. Sedan dess har jag aldrig riktigt vant mig vid brillorna. Mest bara använt när jag måste på skolan. För jag har inte alls haft nå stora fel på synen. Men de senaste veckorna har det känts jätte ansträngt. Får kisa med ögonen för att kunna se text och annat på avstånd klart... Får nog ta och gilla läget nu och försöka använda brillorna lite mer. Någon gång måste man väl vänja sig... ? Men känner jag mig själv rätt så kommer de hamna i någon låda igen och glömmas bort. Får kanske ha dem i bilen, för nu är de ett måste när jag kör bil i alla fall.
 
Annars är det bara fint med mig. Ikväll har jag varit och mysfikat
på Tant Anki med tjejerna. Massa surr och tankat härlig energi. ♥
Godnatt! (: 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0