Bloggpaus

Har egentligen tänk göra det länge, men velat fram och tillbaka... Tycker ju egentligen det är roligt att blogga, men känner att det går för mycket tid till det. Både till att skriva, lägga upp bilder och tänka på vad man ska blogga om. Den tiden vill jag mycket hellre lägga på helt andra ting nu när barnen är små. För tid tar bloggen... Nerskrivna minnen har jag ju gott om ändå i pojkarnas böcker. Tar en lång och skön bloggpaus nu, för alltid eller för ett litet tag. Det vet jag inte... men just nu känns det som att jag sätter punkt här och nu. Bloggen känns tyvärr bara som någonting jobbigt och krävande för tillfället. Och så ska det ju inte riktigt kännas...
 
 
Kram på er alla som har följt mig de här åren. :)
Och ha det så jätte fint!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0