Trötter

Jag älskar verkligen dessa gråa och regniga dagar emellanåt. :) Det betyder att man kan ha en skön och slapp innedag här hemma med gott samvete. Det kom väldigt passande, för idag är jag så sjukligt trött! Tror att ammande nätter m.m. börjar komma ikapp mig lite. Jag ska ändå inte klaga, för "snällare" bebis får man då leta efter. Sover bra hela nätterna förutom att han vill upp en gång och äta för att sedan somna om i min famn igen. Men om jag ändå kunde lägga mig i tid om kvällarna, verkar himla svårt när det gäller mig! :P Vi har inga som helst planer för dagen i alla fall, bara dona och plocka på här hemma i väntan på att älsklingen kommer hem från jobbet. Nu ska jag ta och bädda ner både mig och småprinsarna under täcket för en kanske lite sen men otroligt efterlängtad middagslur. ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0