Godmorning

 
Idag bjuder jag på en nyvaken, tärd och trött mamma. Nu har Simon äntligen lyckats få upp mig efter många försök. Elias sover vidare en stund i vanlig ordning. Hur kan jag vara så trött??! Tog ett skönt bad igårkväll och sedan la jag mig i sängen kl 9 tillsammans med båda småprinsarna som fortfarande var vakna. Ammade och sedan tvärslocknade jag. Hör inte till vanligheterna att hamna i säng så tidigt för mig. Har mina mamma superkrafter börjat svika som jag fick efter förlossningen? Ni vet tiden efter då man orkar hur mycket som helst fast kroppen egentligen är slut... eller har jag åkt på en rejäl sömnsjuka bara?
 
Nej det här gå inte. Nu ska vi duka fram lite frukost här hemma, sedan fixa till mig och klä smågrabbarna så vi kommer ut i solen. Idag har jag lovat Simon att vi ska gå på en promenad ner till skogen och havet. Se om vi hittar lite björkris så vi kan påskpynta här hemma sedan. Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0