Morgonstund

Tog en städning av det gamla vitrinskåpet för ett tag sedan. Bland alla fotoalbum och fotografier hittade jag även min blogg från 2009 som jag smart nog har skrivit ut i pappersform. Så roligt att kunna gå tillbaka och minnas i den! Och med det kom blogglusten tillbaka verkar det som.
 
Nu sitter jag i köket och försöker vakna till liv med lite frulle. Simon bus tittar på barnkanalen och mini arbetar för fullt liggandes på mage på täcket på golvet. Inte konstigt att man är så trött. Mattias och jag stannade uppe inatt för att sitta i köket i ett nersläkt hem och titta på ovädret som drog in över Sundsvall. Så det får man lida nu. :) Men himlen såg så häftig ut! Det är verkligen något speciellt med åska... Skräckblandad förtjusning. Mysigt! ♥ 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0