Vecka 35

Så har vi nu gått in i vecka 35 ♥ Tänk vad olik denna graviditet är jämfört med när jag väntade Simon. Hade likadan mage till själva utseendet, bär precis allting framtill så det syns inte att jag är gravid bakifrån. Men oj så mycket tyngre det känns denna gången! Den här foglossningen är inte nådig ibland, allra helst om nätterna. Får kämpa för att vända mig från ena sidan till den andra för att det gör så ont, gruvar mig för att försöka ta mig upp och gå på toaletten som är en nattlig rutin numera. :) Barnmorskan tyckte dock inte att det var konstigt då lilleman lagt sig till rätta med huvudet neråt, sjunkigt och nästa är fixerad. Ytterst lite kunde hon rucka på huvudet nu. Så det är klart, det blir ju ett helt annat tryck på grund utav det, men ibland undrar jag om bebis är på väg ut vilken minut som helst. Bortsett från det här onda trycket neråt mår jag jätte bra och försöker verkligen njuta av varje minut som gravid. Stannar ofta upp och bara njuter av magen som snart kommer vara ett mine blott. Drygt fem veckor kvar nu till beräknad födelse! ♥
 
 
 
 
Annars då? Här fick vi en härlig start på våran Lördag med mysfrukost och solsken utanför fönstren. Här har vi haft utryckningar och släckt bränder hela morgonen. Nästan bara smålego som gäller för prinsen nu. ♥ Hur roligt som helst för hela familjen då vi kan sitta i timmar! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0