Skön promenad

Har precis kommit in efter en skön pulkpromenad i det kalla men otroligt fina vädret. Både jag och lilleman är härligt rödrosiga om kinderna nu. Jätte skönt att gå i solen som värmde i ansiktet. Det blev dock ingen långpromenad som jag ville pga foglossningen. Vi gick i alla fall till en lekpark en stund. Myste ute i en timma innan det blev för kallt. Nu ligger jag på sängen en stund och vilar. Fick plötsligt ont i magen, blev illamående och så kom halsbrännan. Är väl för att jag hållit igång. Känner verkligen att jag är i slutet av graviditeten nu. Krävs inte mycket nu förrän man har ont och är helt slut. Simon är helnöjd med mig liggandes här i alla fall. Leker på själv här bredvid mig nu. Vila en liten stund sedan ska vi äta lite lunch. Hade egentligen tänkt att vi skulle hoppa in i bilen sedan och fara på Ikea.Tror nästan att det blir till att sova lite middag för både mig och lilleman först innan vi gör det. Der gäller att lyssna på kroppen nu känner jag. Hoppas att ni också har en härlig start på veckan, vad ni än gör. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0