Julskyltning och första ljuset tänt

Idag blev det julskyltning på stan för hela familjen. Mysigt med julmarknad och alla husen var så himla fina, det glittrade av julbelysning överallt. Älskar den här tiden då alla börjar göra julfint i sina fönster. Nu är det bara den efterlängtade snön som fattas! (: Vi blev inte kvar på stan så länge för det blåste riktigt kallt. :S Drack lite glögg och Simon fick ett paket av en tomtenisse. (:
 
Sedan tog vi och hälsade på min farmor och farfar en stund. Blev bjudna på middag, kaffe och gofika. (: När vi kom hem sedan slog vi på adventskalendern på datorn jag och Simon då vi missade det på bolibompa. Familjen Hedenhös uppfinner julen. Den verkar vara så bra! (: Första ljuset har vi så klart också tänt ikväll. ♥
 
Ligger nerbäddad under duntäcket i mörkret nu jag. Grabbarna sover, så nu ska jag stänga ner och göra detsamma så man är någorlunda pigg imorgon. :) Då blir det Birstamys för mig och prinsarna tillsammans med mormor och moster Gina. Handla lite julklappar. :) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0