Torsdag (:

Idag har Simon varit med farmor hela dagen medan Elias och jag har tagit det lugnt här hemma. Bakat och tittat på en film, Alfie. (: När Matte slutade jobbet for vi och åt middag hos farmorn. Simon hade busat på hela dagen och tvärdeckat i soffan när vi kom. :D Nu är vi hemkomna. Har bäddat ner Elias i spjälsängen sin med tutten och gosen. Ligger och lyssnar på hur han stökar runt. Så gör han alltid innan han somnar. :) Simon ligger nerbäddad bredvid mig och försöker somna medan jag bloggar från mobilen i ett kolsvart sovrum. Snart kommer Matte och kryper ner med oss. Ska ta och sova nu. Välbehövligt då en viss liten mini höll mamma vaken från kl 3 inatt fram till halv 7 då han lyckades få upp storebror också. :D 2 timmars sömn fick man, något tärd. Nu ska jag ladda om och hoppas på en hel natts sömn för imorgon ska vi iväg på lekdejt. :) Ska bli så roligt att få umgås med brudarna ett tag medan barnen leker och har skoj. Godnatt bloggen. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0