Sommardag

Jag tror bestämt att sommaren har kommit tillbaka! :) Jag som fick höstkänslor när jag tittade ut häromdagen... Idag blev det i alla fall mys hemma hos min mamma och pappa för hela familjen. Matte hjälpte min mormor och morfar om också var där med bilen, grabbarna myste ute på gården och lekte med grannflickan en stund. Det syns så väl vad Simon tycker att hon är fin... sött (: Sedan blev det surströmming. Första för iår, som jag längtat! Egenskördade tomater och potatis som vi drog upp till. Mmmm... (: En riktigt skön och mysig dag fick vi. Nu ska jag smyga in och krypa ner. Hela family sover. (: Blir snabbsovning för mig nu så jag hinner sova lite innan det är dags att nattamma. Elias sover oroligt om nätterna just nu och vaknar mycket. Men det är nog bara en period som med allt annat. ♥
 
Godnatt till alla er som kikar in här! (:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0