Det kan ju inte alltid få gå problemfritt.

Efter en timmas skrivande var det dags att spara ett lååångt inlägg om förlossningen. Så försvinner precis all text när jag skriver in rubriken... blogg.se ni måste skämta med mig??! Bryt ihop och kom igen, eller vad säger man? Det blir alltså ingen förlossningsberättelse ikväll. Gör ett nytt försök imorgon om jag har tid. *Suck* Ska ta tag i det snabbt i alla fall för jag vill få in den i Elias bok sedan.
 
Nu har jag ammat och bäddat ner Elias igen. Så nu ska jag ta med mig älsklingen och krypa ner. Det kommer nog inte dröja många sekunder innan jag sover gott. Ska bli så skönt att få krypa ner under täcket nu. Godnatt!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0