Lördag :)

Simon och jag klev upp tidigt imorse och lät pappa och lillebror sova vidare. Det blev en seg start på den här Lördagen. Jag sitter fortfarande och myser i morgonrocken vid frukostbordet medan lillskatten leker. Jag som egentligen aldrig har varit så mycket för te började gilla det med lillebror i magen. Sedan dess har det hållt i sig. Så gott att starta morgonen med någonting varmt! :)
 
Älskar helgerna då hela familjen är lediga tillsammans. Då njuter jag som allra mest. ♥ Jag tror dagen ska få fortsätta i samma tempo som den har startat med. Bara ta den som den kommer och se vad som hittas på hör oss. :) Solen skiner ju iallafall där ute, så om den beslutar sig för att stanna kanske vi tar oss ut på en lång barnvagnspromenad med barnen och stannar till vid lite lekparker. :) Vi får se.
 
Önskar er alla en jätte fin och mysig helg i alla fall. Njut varje sekund!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0