Soffmys

Passar på att skriva ett snabbt litet inlägg nu i pausen på Solsidan. :) Här har vi fått fin främmande. Först kom broder förbi en stund med barnen och nu har jag båda mina systrar här. Tvsoffan är full. Så jag sitter på datastolen här bredvid. Gina, Nicklas och Cim kom förbi för en mysig söndagskväll med oss. :) Nu tittar vi på Solsidan medan Simon leker på golvet. Han ska alldeles strax få äta. Efter det väntar ett skönt kvällsbad för honom, på med pyjamasen och sedan sängen. :) Ikväll ska vi såklart se på Big brother. Det är ju utröstningen ikväll. Är det någon utav er som är lika fast vid Bb som oss? ;) Vilken vill ni ha ut i så fall? Jag tycker Sanna kan packa ihop tror jag. Hon vill ju ändå hem på grund utav sitt toviga 7000 kronors hår. Omg haha. ;D Nicky ska stanna! Aja, ska stänga datorn, nu börjar solsidan igen. Så himla bra! Ha en trevlig kväll ni också gott folk! (:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0