Mamma

Huga vad trött lilleman var nu... Det tog max 10 sekunder för honom att somna när jag tog upp honom i famnen. Nu ligger han nerbäddad i spjälsängen med gosiga filtar och sin mjuka vovve. ♥ Förut idag satt jag på hallgolvet och vek tvätt medan Simon donade på bredvid mig. Han satt och sa mamma hela tiden så jag blev bara tvungen att filma lite gran. :) Har försökt få med det på film förut men han har slutat säga mamma varje gång jag tagit fram kameran. Nu lyckades jag i alla fall. :) Titt på gullungen! Ska stänga datorn nu. Tänkte damsuga och torka golven här. :) Matte är på jobbet i några timmar idag, men kommer snart hem! ♥ Sedan så ska vi ut på vift. Ikväll däremot blir det nog soffmys framför melodifestivalen för oss. Önskar er en lika mysig Lördag. :) Kramar



Kommentarer
Postat av: Elisabet Hummelgård

gud vad sött!!! Åh älskar barn hihi ;) vilka hejar ni på i melodifestivalen? kramar från Elisabet o Lucas

2011-03-12 @ 16:46:22
URL: http://nocnasova.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0