Torsdag kväll

Godkväll! :) Slänger in ett litet inlägg nu eftersom jag inte har något annat för mig för tillfället. Simon har lagt sig för natten. Eller ja... han ska få göra oss sällskap i soffan till big brother för att få lite välling ♥. :) Så mysigt. Efter det lär han somna om igen som vanligt. Matte, Gina och Nicklas har farit iväg en sväng på Ica Maxi för att handla lite gott. Sedan när de kommer tillbaka blir det soffmys. :) Big brother så klart. Jag har beställt Semlor med Matte. Vilket sug jag fick efter det. ^^ Sånt här sug har jag nog inte haft sedan jag var gravid och ville ha salt hockeypulver. Haha.

Ja... jag lovar er, jag är inte gravid. Men jag åt ju aldrig någon Semla i Tisdags vilket är ett måste egentligen. Så nu får jag äta en i efterskott. :) Aja, ska greja lite här hemma nu tills de kommer tillbaka. Godnatt på er alla! :)



Gina har fixa håret på mig idag. Äntligen är jag riktigt blond igen.
Det känns så himla bra. Trivs ;) Tack gumman!





Kommentarer
Postat av: Elisabet Hummelgård

Det blev ju kanon bra =)

2011-03-10 @ 21:53:30
URL: http://nocnasova.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0