Hemlagat

Det blev ju hur gott som helst det här. :) Skulle jag också vilja äta till lunch. Men jag får ta och göra mig något annat, Simon ska få äta det här sedan. Fryser in några påsar också. Vill att han ska äta mycket fisk, minst 2-3 dagar i veckan. Det är ju så himla nyttigt och bra. :)  Vi får väl hoppas på att lilla sjuklingen har någon matlust senare. Ibland har man ju inte det om man är sjuk, fullt förståeligt. Gröten gick ju ner i allafall. Försöker få honom att dricka mycket vatten. Just nu sitter han här på golvet och leker med en bil. Ska sätta mig där jag också med honom. Ha en jätte fin dag allihopa, vi ska fortsätta gosa på här hemma vi! Och pappa kommer hem tidigt idag. (: Hugs.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0