Fredagsmys

Godkväll bloggen! Simon ligger och sover ett tag nu. Det känns som att jag bara går och väntar på att han ska vakna. Det blir liksom alltid så när han sover. :) Jag längtar så tills han vaknar igen och jag får tjusa med honom. Min lilla solstråle! Skulle kunna gå och pussa på honom hela tiden... får aldrig nog. Men jag ska försöka hålla mig så han får sova i lugn och ro en stund till. Han lär väl vakna snart i vilket fall. :) Då blir det gos framför tvn. Nu slutar Matte också ser jag. Äntligen! Så snart får jag ha Fredagsmys med båda grabbarna mina. ♥ Bättre kan det inte bli. :) Puss på killarna i mitt liv! ♥

 


Simon... Du är det vackraste vi vet ♥ Du är det mest värdefulla vi har!
Vi kommer göra allt som står i vår makt för att du alltid ska må bra.
Du är lyckan i vårat liv! Mammas och pappas älskade lilla solstråle! ♥
Enorm och oändlig Kärlek.



Kommentarer
Postat av: MammaTessan

Men hur söt får man vara :)

2011-03-21 @ 00:34:47
URL: http://mammatessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0