Blondie

Det gick ju hur bra som helst hos tandis igår. Inte ett enda hål. Hon tyckte att det såg jätte fint ut. *pustar ut* Igår var vi även till Mattes mormor och åt middag. Min älsklingsrätt, tjockpannkaka. Mmmm ;). Efter att ha handlat mat på hemvägen så fick vi storfrämmande när vi kom hem. Gina, Nicklas, Cim och Verran kom förbi och hade myskväll här med oss. Det blev såklart big brother och massa gott. :)

 

Idag däremot ska lite av den gamla Diana komma tillbaka. Mitt hår ska nämnligen bli sådär jätte blont igen, nästan vitt. Så trivs jag som bäst. Hade ganska långt hår där ett tag, den längden ska så småning om tillbaka. Håller på att spara ut just nu. Vad tror ni? (: Gina ska få hjälpa mig och agera frisörska! Just nu har jag ju fått ut min rätta hårfärg. Jätte skönt har det varit. Men vill jag ha tillbaka den igen så är det ju inte så himla krångligt när jag ändå är blond.

 

 


Kommentarer
Postat av: mie

skitsnygga bilder på dig..

2011-03-12 @ 09:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0